25.05.2020 - 29.05.2020
18.05.2020 - 22.05.2020
12.05.2020 - 18.05.2020
17.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК.МАЛЮВАННЯ (середня група)
Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи «Веселка» з малювання та розвитку мовлення
«Ознайомлення з різновидом Великодніх писанок»

16.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. МАЛЮВАННЯ
(середня група)
Тема: Великодні писанки – диво із див.

15.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК (середня група)
Конспект заняття з математики для середньої групи «У нас в гостях лялька Даша»

14.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУМОМ
(середня група)
Ознайомлення з соціумом
«ВЕЛИКОДНЄ СВЯТО»


13.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. АПЛІКАЦІЯ (середня група)
Заняття з виготовлення великодньої аплікації для середньої групи
Тема: «Писанка до Великодня»

10.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ. МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК
Тема: «Комахи»

09.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ. МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК
Тема: «Лісові звірята подорожують до казки»

08.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ЛОГІКО – МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК. СЕРЕДНЯ ГРУПА

07.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З СОЦІУМОМ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА.
Тема: «Добро, як сонечко гріє»

06.04.2020
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДНИМ ДОВКІЛЛЯМ.
Тема: «Бережемо природу»

23.03 2020р.
Заняття: Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема: Збережемо природу навколо нас.
Мета: формувати вміння дітей емоційно реагувати на природні об‘єкти, отримувати позитивні враження від спостережень за ними; поглиблювати уявлення про одну із найпоширеніших речовин в природі – воду.
Завдання 1. Бесіда – Як людина залежить від природи?
§ Хто найбільше забруднює навколишнє середовище? Люди? Комахи? Тварини? Рослини?
§ Яким чином це відбувається?
§ Як людина повинна поводити себе в природі, щоб не завдати шкоди навколишньому середовищу?
Завдання2: Вивчити прислів’я
«Чиста вода – хворобі біда»
«Не брудни криниці, адже схочеш напитись водиці»
Завдання 3: Дослідницька робота: Насиплемо у склянку з водою ложечку цукру, ретельно перемішаємо. Куди подівся цукор? Скуштуйте.
Насипте в склянку з водою пісок, розмішайте. Чи розчинився пісок? Як ви про це дізналися? (Вода спочатку була каламутною, а потім піщинки осіли на дно.) Порада: нехай ваші дітки стараються робити свої невеличкі висновки під час дослідницької роботи.
Завдання 4: Переглянути мультфільм «Про всіх на світі» https://www.youtube.com/watch?v=tqy9yMiLkQs